Reklamowi tancerze, chwieje

Chwieje reklamowe, tancerzePomysłowość ludzka nie zna granic, również w sferze szeroko pojmowanego marketingu. Ledwo zdążymy oswoić się z jedną formą przekazu reklamowego, a już pojawiają się nowe. Takie działania ze strony osób parających się marketingiem, są ze wszech miar uzasadnione. Wszystkie rzeczy po pewnym czasie powszednieją i często zdarza się, że przechodząc obok miejsc czy przedmiotów dobrze nam znanych, przestajemy je dostrzegać. Marketingowcy o tym wiedzą, dlatego też ciągle poszukują nowych narzędzi reklamowych. Najskuteczniejszą formą reklamy są ekspozycje dynamiczne, albowiem to ku nim najszybciej kieruje się nasz wzrok. Bardzo ciekawym pomysłem są tutaj tak zwane „chwieje reklamowe”, czyli duże balony o ludzkiej postaci.

Tańczący na wietrze, czyli balonowi ludzie

Pomysł na reklamowanie towarów, usług, wydarzeń i imprez przy pomocy poruszających się na wietrze balonów, którym nadano ludzkie kształty, jest genialny w swej prostocie. Cóż może bardziej pociągać nasze spojrzenia niż tańczące w takt wietrznych porywów, olbrzymiej wielkości ludziki? Wiemy przecież, że nawet w dorosłym wieku chętnie czasem oglądamy telewizyjne, bajkowe kreskówki, a przynajmniej z ciekawością rzucamy na nie okiem. Chwieje reklamowe takie postaci z kreskówek przypominają, stąd zatem bierze się ich niezwykle wysoka skuteczność marketingowego oddziaływania.

Charakterystyka balonów o ludzkiej postaci

Chwieje, czyli balony reklamowe o ludzkiej postaci wykonuje się dokładnie w takiej samej technologii, jak i inne duże balonowe konstrukcje. Materiał, z którego się je wytwarza to lekka tkanina poliestrowa pokrywana cienką warstwą polichrolku winylu, czyli PCV. Producent balonów reklamowych musi dbać o różnorodność swej oferty, dlatego też przybierają one różne formy. Jeśli chodzi o chwieje reklamowe, to zazwyczaj produkuje się je w formie jednonożnych lub dwunożnych postaci. Na chwieje zakładane są wymienne koszulki, które w zależności od potrzeby można pokrywać różnego rodzaju nadrukami i grafikami wykonywanymi zazwyczaj przy pomocy cyfrowego nadruku solwentowego, odpornego na niekorzystne warunki atmosferyczne. Na takich koszulkach można umieszczać logo konkretnej firmy oraz jej reklamowe treści. Pokrywać nimi można zarówno przód i tył koszulki, jak i jej rękawy. Produkowane są chwieje reklamowe o wysokościach 3,0 m, 4,0 m, 5,0 m oraz 6,0 m. Z pewnością nic nie stoi na przeszkodzie, aby tego typu balony reklamowe mogły przybierać nie tylko ludzkie postaci, ale i zwierzęce, co zresztą w rzeczywistości ma istotnie miejsce. Jak zawsze przy produkcji dużych pneumatycznych gadżetów, producent balonów dołącza także do chwiejów reklamowych turbinę z przewodem zasilającym, umożliwiającą ich napompowanie.